maandag, juni 05, 2006

Gedachten online

Het is zover. Ik ben online met mijn leven. Op advies van goede vriendin T., die ook een eigen blogspot heeft, maar eens online gegaan. Ondanks dat ik mijn gedachten en belevenissen opschrijf in een boek, vond ik het ook wel spannend om het online te doen. Maar wat moet je nu precies opschrijven..... Nu ik er zo voor zit weet ik het niet. Wat schrijf je nu wel op, tot hoever moet je gaan, kan ik het wel. Het valt niet mee, zeker gezien het feit dat je een vriendin (T) hebt die zo geweldig kan schrijven. Dan spreek ik mezelf toe en zeg dat het geen competitie is.. en dat is het ook niet..het is een manier om.....tja wat is het eigenlijk. Zelfverheerlijking? Ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken, maar dat weerhoud mij er niet van om het toch maar gewoon te doen. Ik wens mezelf sterkte.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hé lieverd,
Jouw gedachten online zijn een plezier om te lezen....
Prachtige mooie spontane open gedachten precies zoals je bent!!

knuffels en liefs uit het zuiden
Nita en Kids
pootje van Shanti

26 juni, 2006 12:16  
Blogger Freckles said...

@nita
Dankjewel.

26 juni, 2006 12:30  
Anonymous Anoniem said...

Meis, ik ben zo ontzettend blij dat je het hebt gedaan! Je blog ziet er waanzinnig mooi uit. Ik weet zeker dat je veel plezier zult beleven aan het bloggen. Je schrijft vlot, leuk en humoristisch, precies zoals ik het me had voorgesteld. En er is geen goed of slecht schrijven en dus al helemaal geen sprake van een wedstrijd o.i.d. Gewoon lekker genieten, dat ga ik ook doen, ik heb je toegevoegd aan mijn favorites. Gefeliciteerd!!!

26 juni, 2006 13:12  
Blogger Freckles said...

@Teddy
Dankjewel. Het viel niet mee totdat ik vanmorgen de kriebels kreeg.

26 juni, 2006 14:17  
Blogger Gonda said...

Ik kan alleen Teddy's woorden maar herhalen: je schrijft vlot, leuk en humoristisch!
Mag ik jou toevoegen aan mijn links?

02 juli, 2006 13:35  
Blogger Freckles said...

@ Goentah: dankjewel, natuurlijk mag dat, Ik voel me gevleid. :)

04 juli, 2006 09:54  

Een reactie posten

<< Home