dinsdag, september 26, 2006

Time doesn't fly when you're having "fun"



Zo gezegd zo gedaan, ik mag me zelf een hardloper noemen. Niet het soort dat elegant voorbij huppelt en het lijkt dat ze nog 10 km kunnen doordraven, maar van het soort dat er uitziet alsof het bij de volgende boom in elkaar stort. Maar ik doe het wel! Alle begin is moeilijk dus loop op mijn gemak en probeer mijn minuten vol te houden.

Ik ben ook best trots op mezelf. Ik loop nog steeds 3 x per week, ik loop nu 5 x 5 minuten met 2 minuten wandelen en ben niet buiten adem. Mijn lichaam moet er wel aan wennen. Dat protesteert na iedere 3 minuten met een irritant brandend gevoel in mijn scheenbenen. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van de omgeving en negeer de traag lopende stopwatch. Dat ding loopt niet goed hoor! Zat ik een paar blogs geleden nog zo te jammeren dat de tijd te snel ging, nu gaat ie te langzaam, ook al zijn we samen aan het lopen. Ik moet wel zeggen dat het makkelijker loopt met z'n tweeën, maar ik laat me niet kisten. Vandaag gewoon lekker weer alleen gelopen en mijn eigen doorzettingsvermogen aan het trotseren.

7 Comments:

Blogger T. said...

Hou vol, Freckles! Je bent op de goede weg.

26 september, 2006 22:09  
Anonymous Anoniem said...

ow ik moet daar ook mee beginnen... ik he de conditie van een olifant.
ik ga met m´n broertje wel eens naar een echte atletiekbaan, ik kan nog geen 200m. rennen......

29 september, 2006 21:33  
Blogger Gonda said...

Goed zo! Ik vroeg me laatst al af hoe het met je vorderingen ging. Nog even, en je loopt met gemak de 10 km.

30 september, 2006 13:18  
Anonymous Anoniem said...

...Proud....!
Remember, you weren’t the one
Who made you ashamed,
But you are the one
Who can make you proud.
Just practice,
Practice until you get proud,
and once you are proud,
Keep practicing so you won’t forget.
You get proud
By practicing.

You know what ?
I am very proud of you.


J

01 oktober, 2006 00:39  
Blogger Freckles said...

@ AC: Ik weet er alles van. Maar je moet ergens beginnen. Het vreemde is dat ik het leuk begin te vinden omdat het steeds beter gaat.
@ Goentah: ik blijf het hier posten, ook weer een stok achter de deur. Tot nu toe nog niet niet nodig gehad. Uh 10 km??? nog ff doorlopen denk ik:)
@ J: Thanx. xxxx

01 oktober, 2006 17:33  
Anonymous Anoniem said...

Lekker hè? Ik ben ook weer na drie jaar ofzo aan het fitnessen en iedere keer gaat het beter! Megatrots mag je zijn.

01 oktober, 2006 20:30  
Blogger Freckles said...

@ Jet: inderdaad, we mogen beiden trots zijn. Fitness heb ik nooit leuk gevonden dus ik vind het heel knap van je.

02 oktober, 2006 07:25  

Een reactie posten

<< Home