dinsdag, juni 27, 2006

How did I get so lucky?

Ik kan er nog niet over uit, dat ik zo'n geweldige vent ben tegengekomen.
Gevoelig, sterk, daadkrachtig, emotioneel , lief, rationeel, humoristisch, intelligent en buitengewoon lekker zijn maar een kleine greep van woorden die in mijn hoofd schieten als ik aan hem denk.

Lieve en ook ondeugende sms-jes of gewoon een telefoontje tussendoor zorgen er voor dat mijn hele dag zonniger wordt. Een glimlach als hij binnenkomt en de wereld ziet er gelijk een stuk mooier uit. Als hij bij me is vliegt de tijd om. Na de eerste paar dagen had ik al het gevoel dat we elkaar al lang kenden. Nu is het ineens een maand dat we elkaar kennen en het wordt steeds leuker. Er is nog zoveel te ontdekken.

Carpe diem is altijd mijn motto en dat doe ik ook.

Dit wordt wel een zoetsappig blogje maar ik kan het niet laten. Dit moet gewoon een keer en publiek worden gezegd.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En er blijft van alles te ontdekken. Geniet ervan!

28 juni, 2006 20:37  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Marian, 't klinkt echt goed, ik ben heel blij 2 discover this side of u.

groetjes,
Bash

29 juni, 2006 13:49  
Blogger Freckles said...

@Bash: ha ha, ja zelfs ik heb zo'n kant. Tnx

29 juni, 2006 14:30  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Marian, ik heb jou website in m'n favorites.
groetjes
Bash

29 juni, 2006 14:38  

Een reactie posten

<< Home