vrijdag, juli 07, 2006

Hot en Steamy

J. en ik gaan vanavond naar een salsafeest met Teddy en P. Ik heb nog geen kaarten kunnen bemachtigen maar heb goede hoop ze te kunnen kopen aan de deur. Nu kan J. nog geen salsa dansen maar dat mag de pret niet drukken. Hij kan de bachata en de merengue dansen - dus we hebben wel wat te dansen. J. vindt het niet erg want hij vindt het ook leuk om te kijken naar salsa-dansende mensen. Ik ga gewoon P. misbruiken als ik het niet meer kan houden, maar ik denk dat het wel mee zal meevallen. Vanaf maandag gaan J. en ik een Beginners 1 zomercursus doen. Kunnen we thuis ook lekker oefenen en is hij in no-time klaar voor de salsa. Ik heb ook besloten om zelf even te stoppen met de vervolgcursussen zodat ik samen met J. Beginners 1 en 2 versneld kan doen komend seizoen. Kunnen we in januari gezamenlijk Beginners 3 doen.

Ik denk dat het een gezellige avond wordt. Waarschijnlijk geen hot en steamy salsa maar wel hot en steamy merenque en bachata.