maandag, juli 24, 2006

Teveel rust

Het is stil geweest op de blog. Door de grote hoeveelheid tijd die ik nu zou hebben, heb ik er geen tijd voor! Maar ik zal mijn leven beteren.

Het is week 2 van mijn vakantie. Mijn laatste werkende dag bij mijn werkgever bestond alleen maar uit het opruimen van mijn werkplek en lunchen. Ik zal de gezelligheid van het lunchen bij Bazar wel missen. Ik kreeg nog leuke kado’s van mijn naaste projectcollega’s en ik taaide al 15.00 uur af want praktisch iedereen was al op vakantie.

Mijn echte werkgever zie ik op 10 augustus. We gaan dan samen lunchen en heb ik mezelf als doel gesteld om mijn PDA los te peuteren. Deze heb ik natuurlijk in bruikleen maar inmiddels ben ik er zo op gesteld dat ik hem niet wil missen. Aangezien die dingen al gauw 600 Euro doen en ik niet van plan ben om zoveel geld neer te leggen voor zo’n apparaat, ga ik lekker op zijn geweten inspelen. Hij had mij namelijk een bonus beloofd als ik weg zou gaan, aangezien hij e.e.a. verkeerd had berekend, loop ik die nu mis.

Afgelopen week was een enorme vermoeiende week. Ik kan niet zo goed tegen niets doen. Ik ben geen work alholic maar kan ook niet goed tegen doelloos niets doen in mijn eentje. Ik ga niet op vakantie dus moet me hier zien te vermaken. Een dagje strand met vriendin T. was op de warmste dag van afgelopen week niet de beste keuze. Nu kan ik aardig goed tegen de zon en de warmte, maar dit was te gek. In de auto ging het wel (airco) maar op het strand van Noordwijk was het afzien. De zon was moordend. Volkomen verpleurt kwamen we van het strand. De dag daarvoor waren we in het Kralingse bos in Rotterdam gaan picknicken en dat was beter te doen. De entertainment werd verzorgd door een kudde Nijlgansen en dat was erg gezellig. Terwijl wij aan het water in het bos lagen is de broer van T. garages afgeweest met mijn auto om te bekijken wat een reparatie zou kosten. Dat viel alles mee dus dat moet nog even gedaan worden voordat ik de auto ga verkopen.